Άποψη 1 : Δεν χρειάζομαι το marketing, είμαι πολύ καλός στην πώληση.

Άποψη 2 : Το προϊόν που έχω είναι πολύ καλό, δεν χρειάζεται προώθηση

Άποψη 3 : Δεν έχει άλλο μαγαζί στην περιοχή, όλοι σε μένα θα έρθουν

Θεωρείς ότι η επιχείρηση σου διαθέτει ένα από τα παραπάνω;

Αν ναι, τότε σίγουρα θα αναρωτιέσαι γιατί να πληρώσω για marketing;

Το πραγματικό ερώτημα δεν είναι αν έχει ανάγκη η επιχείρησή σου το μάρκετινγκ για να προωθηθεί, αλλά πόσο μάρκετινγκ έχει ανάγκη;

 

Μια επιχείρηση μπορεί να διαθέτει τα καλύτερα προϊόντα & υπηρεσίες, μπορεί να έχει τα ικανότερα στελέχη πωλήσεων αλλά δεν θα επιτύχει τίποτα αν κανείς δεν ξέρει γι’ αυτήν. Πως θα αξιοποιήσει τους ικανότατους πωλητές αν δεν υπάρχει κανένας πελάτης μέσα στο κατάστημα;

Σκεφτείτε τούτο μόνο. Ακόμη και μια απλή προφορική σύσταση ( μου είπε ένας γνωστός μου) είναι μια μορφή marketing.

Είναι αδύνατο να θεωρούμε ότι επειδή απλά έχουμε πολύ καλό προϊόν ή παρέχουμε υψηλού επιπέδου υπηρεσίες θα μας κάνουν να πετύχουμε εμπορικά και να αποκομίσουμε σημαντικά οικονομικά αποτελέσματα

Μια επένδυση στο μάρκετινγκ είναι εξίσου, αν όχι πιο σημαντική, από ό,τι οι επενδύσεις που κάνει μια επιχείρηση στο εμπόρευμα και το προσωπικό της.

Ήρθε λοιπόν η ώρα να χρησιμοποιήσουμε αυτό το πολύτιμο εργαλείο και να προωθήσουμε την επιχείρηση μας.

Με ποιο τρόπο; Τι θα μου κοστίσει; Πόσο γρήγορα θα δω αποτελέσματα; Πως θα ξέρω τι ποσοστό επιτυχίας είχα;

Υπάρχουν πολλές μορφές προώθησης & διαφήμισης. Αυτό που τις κάνει να διαφοροποιούνται είναι οι παρακάτω παράγοντες

  • Συντελεστής κόστους / απόδοσης
  • Δυνατότητα μετρήσιμου αποτελέσματος

Οι πλέον αποδοτικές μορφές marketing είναι :